Nous recursos tecnològics a l'EPSEVG

La UPC i la Fundación Vodafone van subscriure un conveni de col·laboració per a la instal·lació de diversos recursos tecnològics i sistemes de suport per reforçar el procés d’ensenyament/aprenentatge de l’estudiantat amb discapacitat.
L'aportació de la Fundació Vodafone a l'EPSEVG es tradueix en:
  • 1 càmera de Vídeo, que es podrà utilitzar millorant la de la Biblioteca.
  • 2  projectors EPSON
  • 1 càmera de documents que pot servir per: explicar aplicacions de mòbil a una sala, mostrar documents, etc. Pot gravar, fer fotografies i controlar que es pugui projectar al PC o el que s'estigui visualitzant. També pot gravar una classe.
  • 2 sensors multimèdia per aules (principalment per gravar les classes per alumnes amb discapacitat)
  • 1 servidor de streaming de vídeo
  •  1 NAS de discos per emmagatzemar material multimèdia.

El valor total  és de 13.000 €.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/fundaciovodafone_upc