Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat

El proper 21 d'abril celebrarem el Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat.

En aquesta edició es reconèixerà l'esforç dels alumnes donant-los la possibilitat que realitzin una formació de curta durada, visita formativa, o fins i tot un esmorzar amb un professor per parlar del tema i establir futures col·laboracions... un primer contacte amb la universitat.

Aquesta iniciativa ja us la vam fer saber fa unes setmanes i diversos grups ja van mostrar el seu interès. Hem volgut però fer la llista de treballs extensiva a tot-hom, per que de ben segur que alguns d'ells despertaran curiositats.

Podeu enviar els vostres suggeriments i oferiments al sotsdirector de Relacions Internacionals i Promoció, Joan V Castell (castell@tsc.upc.edu ). Preferiblement abans de dilluns vinent.

Els treballs de temàtica tecnològica que es presentaran són els següents:

2016 : Els mosaics a Vilanova i la Geltrú. Una mirada matemàtica a la bellesa de la nostra vila

2016 : Disseny i creació d'un videojoc

2016 : Projecte d'electrificació d'un poblat xilè

2016 : Un espectacle de dansa des de l'Art i la Física

2016 : Creació d'un videojoc per a realitat virtual

2016 : Estudi d'accessibilitat i proposta d'un nou model adaptat per a persones amb mobilitat reduïda al nucli de Sitges

2016 : Estudi i catalogació de les barraques de pedra seca

2016 : Construcció i programació d'un braç robòtic