Com accedir a les normes UNE

A la biblioteca teniu accés a la col·lecció completa de les normes UNE a través de la consulta de la base de dades NorWeb, però l'accés està subjecte, segons AENOR, a aquests condicions que val la pena recordar:

• està restringit a la comunitat universitària.
  • l'accés a la base de dades és local, no està instal·lada en xarxa. Heu de venir físicament a la biblioteca o posar-vos en contacte amb nosaltres per telèfon o correu electrònic. El nostre horari és de 8.30-20h.
  • un cop localitzada la norma, no es poden gravar els resultats, només la podem imprimir i cada full imprès té un cost de 0,25€ que haureu d'abonar. Tampoc es pot fotocopiar la norma i distribuir-la lliurement.

A la base de dades també podem consultar les equivalències amb altres normes internacionals (ISO, DIN, EN...)