1a Edició Vilanova Design Day i 1ª Edició Premis Glup

Dijous 13 d'octubre tindrà lloc la 1 edició de Vilanova Design Day, una iniciativa per promoure el disseny i la innovació a la EPSEVG i motivar els estudiants d'últim any, gràcies als Premis Glup, un concurs que premia els Treballs de Final de Grau en l'àmbit de disseny.

L'entrega de la 1ª edició dels Premis Glup al Millor Treball Final de Grau en l'àmbit del disseny es farà dins de l'acte d'inauguració del curs acadèmic (12:30h a 14h).

A més, es comptarà amb la colaboració de la Biblioteca EPSEVG que exposarà una mostra de diferent material relacionat amb el disseny: des del disseny de mobiliari, moda, grafisme, elaboració de maquetes, disseny sostenible, biografies de dissenyadors, etc. Aquest material estarà disponible per tal de ser consultat o agafat en prèstec. Més informació a @BibUPCVilanova (Twitter, Instagram) o Biblioteca de l'EPSEVG (Facebook).

Dijous dia 13 d’octubre de 2016
  • 10:00 - 10:30 Inici Vilanova Design Day: Esmorzar al Jardí
  • 10:30 - 12:00 WORKSHOP per Ernest Perera.
  • 12:30 - 14:00 Inici del curs 2016-2017 + CONFERÈNCIA " Vilanova respira disseny"

Acte seguit inauguració del curs, a càrrec de Frederic Vilà, director de l’escola.

• 14:00 - 15:00 DINAR AL JARDÍ:A càrrec de la Delegació d’Estudiants
  • 15:00 - 17:00 WORKSHOP per Arnau Miquel Amengual de Amalgama Studio

Et pots insciure a les diferents activitats a través de la web de  Vilanova Design

Cartell 1a Edició Vilanova Design Day