Nous portątils a la Biblioteca

Durant el 2016, l'Escola i el Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius van decidir cofinançar la renovació del parc de portàtils que la Biblioteca té a disposició dels usuaris. Com sabeu no només prestem llibres, també prestem portàtils. En total s'ha cofinançat l'adquisició de 6 portàtils LENOVO ThinkPad L460 amb processador i5-6200U i disc de 1,500 Gb. Tenen instal·lats aquests programes i sistema operatiu:

• IMATGE, SO, VÍDEO: GIMP 2, gravadora de sons, Paint, reproductor de Windows Media, FreeCAD 0.16, VideoLAN,

• INTERNET: Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox

• OFIMÀTICA: Adobe Acrobat XI Pro, visor de XPS, Ghostgum, Ghostscript, Mendeley Desktop, Office 2016 (Access, Excel, PowerPoint, Project, Publisher i Word), OpenOffice 4.1.3 (OpenOffice Base, Calc, Draw, Impress, Math i Writer)

• SISTEMA OPERATIU: Windows 7 Enterprise de 64 bits