Convocatòria d'eleccions per la Renovació Parcial de la Junta d'Escola de l'EPSEVG 2017

El passat dia 24 d'abril de 2017 el Director de l'EPSEVG va aprovar el document de la convocatòria d'eleccions per la Renovació Parcial de la Junta d'Escola de l'EPSEVG 2017, amb el seu corresponent calendari electoral.

Aquests documents es van presentar a la reunió de la Comissió Permanent de l'EPSEVG del dia 4 de maig de 2017. En aquestes eleccions, la votació serà electrònica i el període de votació serà des del dia 14 de juny de 2017 a les 10:00 h. AM fins el dia 16 de juny de 2017 a les 10:00 h. AM, durant el qual es podrà exercir el vot ininterrompudament.

Ja es troba activa la pàgina web corresponent a aquest procés electoral, a la qual s'hi pot accedir des de la pàgina principal del web de l'EPSEVG o a través de l'enllaç que es dóna en aquest comunicat.

La web de les eleccions per la Renovació Parcial de la Junta d'Escola 2017 s'anirà actualitzant i s'hi posarà la documentació corresponent a mida que es donin els diferents esdeveniments.

El nombre de representants a escollir en aquestes eleccions són:

a) Professorat doctor amb vinculació permanent (PDI-A):  5 representants
b) Personal d’Administració i Serveis (PAS):                      2 representants
c) Estudiantat de Grau i Màster (EGM):                            15 representants

Enllaç a la pàgina web de les eleccions per la Renovació Parcial JE 2017