III SEMINARI INTERNACIONAL: “La Internacionalización de la universidad: Asunto de Desarrollo Estratégico y Diferenciación Institucional”

La UPC, coordinadora de la Red TELESCOPI - Observatorio de Buenas Prácticas de Dirección Estratégica Universitaria en Latinoamérica y Europa, está organitzant el III SEMINARI INTERNACIONAL “La Internacionalización de la universidad: Asunto de Desarrollo Estratégico y Diferenciación Institucional”.

Aquest Seminari tindrà lloc els dies 17, 18 i 19 de Maig de 2017.

L’objectiu de l’esdeveniment és propiciar un espai de reflexió, debat i anàlisi sobre la internacionalització de las universitats considerada com un assumpte de desenvolupament estratègic i de diferenciació institucional, en contextos de globalització de l’educació superior, d’altíssima competència institucional i de limitació de recursos.
Amb aquesta finalitat, s’abordaran temàtiques com models de govern i direcció de la internacionalització de las universitats, formes d’internacionalització, la seva relació amb avaluació i assegurament de la qualitat, i es presentaran casos i experiències de bones pràctiques en aquest àmbit d’actuació.

De cara a facilitar l’assistència del personal UPC interessat, s’han reservat 2 places per escola, amb un cost reduït d’inscripció, equivalent a 150 € per participant.
Les escoles interessades hauran d'enviar els noms de les persones abans del 10 de Maig de 2017, al següent correu electrònic: geny.saavedra@upc.edu.
En cas de no cobrir les places assignades a les escoles, es donarà accés al personal UPC en general.