Resultats definitius de les eleccions de la renovació parcial de la JE de l'EPSEVG 2017

Els resultats definitius de les eleccions de la renovació parcial de la Junta d'Escola de l'EPSEVG 2017 corresponents als sectors PDI-A, PAS i EGM es donen en el document adjunt.

En aquestes eleccions, del sector PDI-A han estat elegits 4 representants dels 5 possibles (ha quedat una vacant a la Junta d'Escola), del sector PAS ha estat elegit 1 representant dels 2 possibles (ha quedat una vacant a la Junta d'Escola), i del sector EGM han estat elegits tots els 15 representants i no ha quedat cap vacant a la Junta d'Escola. A tots/es els/les representants electes l’enhorabona.

Les estadístiques de la participació en les votacions han estat:

La participació global de l'electorat ha estat d'un 14,48 % (han votat 199 dels 1374 votants autoritzats)

La participació del sector PDI-A ha estat del 48,75 % (han votat 39 dels 80 votants autoritzats)

La participació del sector PAS ha estat del 40,48 % (han votat 17 dels 42 votants autoritzats)

La participació del sector EGM ha estat del 11,42 % (han votat 143 dels 1252 votants autoritzats)

Tota la informació referent a aquest procés electoral es pot trobar en la pàgina web de les elecions.

En un punt de l'ordre del dia de propera Junta d'Escola del 19 de juliol de 2017 s'efectuaran les votacions per a cobrir les vacants que hi ha a la Comissió Permanent (CP), a la Comissió d'Avaluació Acadèmica (CAA), a la Comissió de Coordinació Docent (CCD), a la Comissió d'Economia i Infraestructures (CEI), a la Comissió de Recerca i Relacions amb Empreses (CRRE), i a les Comissions de Titulacions (CT).

Resultats definitius