El grup Agile UPC imparteix un curs de Metodologies àgils a demanda del Servei de Desenvolupament Professional (SDP) de la UPC

Una vegada més s’ha impartit el curs “Metodologies àgils com a eines per a la millora del treball en equip, la planificació i gestió de projectes”.

És la quarta vegada que es demana la impartició d'aquest curs des del Servei de Desenvolupament Professional (SDP) de la UPC. El curs va adreçat a tècnics i caps de serveis del PAS de la UPC que volen aprendre com gestionar un equip humà de forma àgil, utilitzant metodologies AGILE per la gestió de projectes. En Balduí Blanqué com expert de la UPC en aquest tipus de metodologies ha impartit aquest curs i en aquesta ocasió també ha tingut la cooperació d’estudiants que també les apliquen en els seus projectes com són l’equip E3-Team de moto Student del Campus UPC Vilanova i en assignatures com la gestió de projectes.

Cal dir que aquests cursos s’imparteixen de forma gratuïta per part dels membres del grup AgileUPC del nostre campus i es fan per intercanviar coneixements amb altres companys de la UPC, donant a conèixer les metodologies per millorar el nostre treball diari i a la vegada establir una xarxa activa de persones que treballen amb aquestes metodologies en projectes reals, aprenent les unes de les altres.

Fruit d’aquests cursos en els propers mesos també s’ha demanat la impartició d'un altre curs: ”Taller pràctic: gestió del canvi aplicant metodologies àgils”, el qual impartirà el professor Balduí Blanqué d’AgileUPC amb la col·laboració de Silvain Loubradou.