Finalitza l'EPS 2017

L'edició 2017 de "l'European Project Semester (EPS)" va arribar al seu punt final el passat divendres dia 23 de juny amb el lliurament de diplomes i el Farewell Party, després de 15 setmanes d'intens treball.

Una breu descripció dels diferents projectes que s'han defensat es pot consultar al següent link.

En aquesta edició 45 estudiants d'aproximadament 20 universitats d'arreu del món junt amb 9 professors i professores d'aquestes universitats són els que han vingut a casa nostra amb motiu de l'EPS.

De la nostra Escola 14 professors i professores han aportat el seu esforç com a Tutors dels diferents projectes, impartint Seminaris o formant part del Board of Tutors.

I finalment 8 empreses, institucions i grups de recerca han obert les seves portes als estudiants per desenvolupar els seus projectes multidisciplinars.

L'EPS és un programa acadèmic il·lusionant i productiu, reconegut amb punts PAD i al qual tot el PDI de l'Escola esteu convidats a apropar-vos.

De fet, per repetir l'èxit any rera any és imprescindible la vostra col·laboració.

Us esperem al proper EPS 2018!