Coaching: Un valor afegit per als docents

El taller fou Impartit a finals del mes de juny i principis del mes de juliol per Eva Garcia Navarro, Coach Executive i experta en Ecologia Emocional i Docent de la Formació Professional per a l'ocupació.

El curs de "Coaching: Un valor afegit per als docents" ha estat una acció formativa en la que s'han compartit estratègies claus per a potenciar habilitats conversacionals  i emocionals, per tal de millorar la relacions interpersonals: docent-alumne, alumne-alumne, docent-docent.
S'ha intervingut en l'àmbit personal, treballant autoconeixement i gestió emocional, per a desprès aplicar aquests coneixements a l'aula.
Les sessions s'han desenvolupat en format taller, és a dir, de forma activa i pràctica, vivencial i participativa.
Hi ha hagut una bona valoració dels continguts per part dels participants, per tant, esperem que des de l'ICE UPC, es programi un nivell 2, i una nova edició del nivell 1.