L'equip Vilanova Formula Team (VFT) va obtenir els millors resultats de la seva història en la competició Formula Student Spain 2017 a Montmeló

El passat 27 d’agost va finalitzar la Formula SAE Spain & Formula Electric Spain 2017 on l'equip Vilanova Formula Team va obtenir els millors resultats de la seva història, passant totes les proves de Scrutineering.

Això va permetre competir en totes les proves dinàmiques, obtenint grans i sorprenents resultats per als assistents a l'esdeveniment realitzat en el circuit de Montmeló.

Totes les proves estàtiques van ser superades al primer intent i en un temps rècord.

Per primera vegada en la seva història l'equip podia formar part de les proves dinàmiques en la competició, on finalment va quedar classificat com a tercer millor equip espanyol en combustió. Per a aquestes proves l'equip va comptar amb 5 pilots, integrants de l'equip, que es van dividir les proves a realitzar.

Les proves realitzades van ser:

Acceleration: Prova d'acceleració en una recta de 75 m. L'objectiu és obtenir el menor temps possible.
Skidpad: Prova d'habilitat, el pilot ha de realitzar dues voltes a un circuit en forma de 8 delimitat per cons, en el menor temps possible.
Autocross: Prova de velocitat i habilitat. En un circuit d'1,3 km delimitat per cons, el pilot busca obtenir la seva volta ràpida per disposar de la millor posició de sortida per a la prova Endurance que es realitza el diumenge. Es disposen de 2 intents.
Endurance: Prova de resistència que es realitza en el mateix circuit que l'Autocross. El primer pilot realitza 10 voltes al circuit i després es realitza el canvi al segon pilot que ha de realitzar unes altres 10 voltes. En aquest període de canvi de pilots, es disposen de 3 minuts per a realitzar el canvi de pilot i perquè els jutges avaluïn l'estat del monoplaça, atorgant el seu OK a poder realitzar la segona tanda de voltes.

Els integrants de l'equip Vilanova Formula Team volen agrair a tots els seus sponsors l'ajuda obtinguda per poder acomplir els objectius !