Diada de les TIC del 28 de setembre

El proper 28 de setembre, l’Associació GrausTIC celebrarà al CosmoCaixa, la DIADA DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ (TIC) A CATALUNYA, amb la participació de conferenciants destacats que conformaran 5 taules rodones on es tractaran temes de la màxima actualitat.

Aquest esdeveniment, tan assenyalat pels professionals del món de les TIC., va adreçat tant als alumnes com als professors, per tal que participin en aquesta Jornada.

A la conferència inaugural hi participaran ÀLEX SICART (CTO), DAVID ANDRÉS (CEO AND CO-FOUNDER) I ELSA RODRíGUEZ (CDO) DE SHARGE. Són uns joves que han inventat una xarxa de càrrega per a cotxes elèctrics connectats a Internet i accessibles a través d’una aplicació. Els conductors dels vehicles podran saber sempre on trobar un lloc on poder recarregar les bateries.

Les temàtiques tractades en les diferents taules rodones són de gran interès.

Inscripció gratuïta a través del web on hi trobareu tota la informació detallada.