SMARTCITY: formulari de recopilació de capacitats a la UPC

Amb l'objectiu de posicionar millor a la nostra Universitat a l’àmbit de l’Smart City, s'inicia una tasca de recopilació de tota l’expertesa de la UPC en aquest camp.

S'ha creat un petit formulari online que permet a cada Grup de Recerca de la UPC especificar les capacitats tecnològiques, els projectes i l’experiència de que disposa en aquest àmbit.

Es convida a participar al pdi interessat accedint a la web interna:

i incorporant-hi la vostra informació.

Si ja vàreu introduir la informació els anys anteriors, el formulari us permet modificar-la o afegir-ne nous projectes. La data límit per poder incorporar informació és fins el dimarts 31/10/17.
L’objectiu és conèixer bé quins projectes estem desenvolupant a la UPC, per tal de generar diferents accions de difusió que manifestin tot el nostre potencial tecnològic. Aprofitarem per mostrar-los a la fira SmartCity Expo World Congress 2017 que es celebrarà a partir del proper 14 de novembre a Barcelona, a on comptarem amb un estand.