Exposició Premi UPC de Cičncia Ficció (1991 - 2016)

Amb motiu de la celebració els dies 25-26 de novembre a Neàpolis de la CATCON 2017, I Convenció Catalana de Ciència Ficció i Fantasia, la biblioteca ha dissenyat una exposició de les obres guardonades a aquest premi literari internacional per mostrar la llarga trajectòria de la ciència ficció i la literatura a la UPC.

El premi UPC Ciència Ficció s'organitza des de l'any 1991 i ha estat impulsat per Miquel Barceló i el Consell Social amb l'objectiu d'assolir una educació integral a la UPC.

• Dates de l'exposició: 20-24 de novembre
  • Lloc: Biblioteca de l'EPSEVG
  • Inauguració: dilluns 20 a les 14.35h, a càrrec de Manuel Moreno
  • Durant la convenció, l'exposició estarà a Neàpolis

A la UPC hi ha diverses activitats que prenen la ciència-ficció com a base: el Premi UPC de Ciència-Ficció; també s'ha impartit, amb molt èxit l'assignatura de lliure elecció "Física i ciència-ficció" (1993-2012) i està en preparació la 2a edició del curs MOOC: Tecnociència i ciència-ficció: de King Kong a Einstein (maig 2016).

Les biblioteques de la UPC també són protagonistes en el llegat de la ciència ficció a la universitat, ja que contenen una important col·lecció bibliogràfica a la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, a la Biblioteca de l'EPSEVG i a la Biblioteca del Campus de Terrassa. Aquest fons conté novel·la, còmic, pel·lícules i fons antic. Podeu consultar el fons al Portal Ciència Ficció a la UPC.

Tota la informació relativa al CatCon, en aquest enllaç.

catcon