Seminari sobre: Sensors aplicats a l'automatització impartit per empresa Pepperl-Fuchs, S.A.

El passat dijous dia 30 de novembre en Jordi Lopez de l’empresa Pepperl-Fuchs, S.A. va impartir un seminari sobre sensors aplicats a l’automatització.

Es van mostrar els sensors més moderns i actuals, amb aplicació a la Indústria. L'assistència era oberta i va aplegar a 10 persones: 7 estudiants i 3 professors (La fotografia es va fer a l'inici de la sessió quan encara no hi eren tots els assistents).

El responsable va resoldre molts dubtes i es va comprometre a fer un altre seminari a la primera setmana de febrer en un nivell més avançat i amb preinscripció prèvia.

Els assistents van quedar molt satisfets de poder tocar els sensors i veure´ls connectats i funcionant, fet que no és molt habitual.