Informació sobre les actuacions de reforma i rehabilitació d’espais del Campus de Vilanova i la Geltrú

S’informa de l’execució d’actuacions en obres de reforma i rehabilitació, d’acord amb el projecte de redistribució d’espais del Campus aprovat en la Junta d’Escola Ordinària del 9 de novembre de 2017.

Aquestes actuacions estan previstes per aquest primer trimestre del 2018.

• Reforma dels  espais annexos del Bar, per instal·lar el nou taller de manteniment.
• Rehabilitació de l’antic taller per a instal·lar el nou equipament docent de Fressadora de Control Numèric.
• Redistribució d’espais de diversos despatxos de professors.
• Trasllat del Laboratori de Física a la planta 1ª de l’edifici Principal (VGA).
• Rehabilitació d’aquests espais de Física alliberats per a ubicar els Equips de Competició: Vilanova Formula Student, EPSEVG Racing Team (Moto de combustió) i EPSEVG E3 Team (Moto elèctrica).

Altres actuacions:

• Instal·lació de tancat perimetral a la coberta de d’edifici Principal de l’Escola (VGA).
• Revisió i certificació de les instal·lacions de megafonia d’emergències a totes les dependències dels edificis del Campus.
• Revisió i actualització de Plans d’Autoprotecció dels següents edificis: Edifici Principal de l’Escola (VGA), Aulari (VGB) i LAB (VGF).