Torna el Time to talk!

Aquest segon quadrimestre, la Biblioteca de l'EPSEVG reprèn les activitats gratuïtes de pràctica d'anglès Time to talk. Dirigit a estudiants, podran millorar les habilitats de comprensió i fluïdesa oral en un ambient informal amb el suport d'un English Coach.

Organitzades amb coordinació amb el Servei de Llengües i Terminologia i l'Escola, i es recomana tenir un nivell d'anglès B-2 o equivalent.

Cada dijous, de 13 a 14 hores, es farà una activitat, que anirà variant cada setmana. Les activitats que es faran són:

• Speed Talking: exposar en anglès un tema en tres minuts per parelles
  • 59 seconds: donar la teva opinió en anglès sobre un tema d'actualitat en un minut
  • Reader's Club: llegir un text breu en anglès i comentar-lo en grup
  • Small Talk: interpretar en anglès una situació de la vida universitària

Cal inscripció prèvia al següent enllaç .

Comencem aquest dijous 15 de febrer! Si us plau, feu-ne difusió entre el vostre estudiantat.