Crida al PDI i PAS per a col·laborar com a informadors al Saló de l'Ensenyament

Per tal que puguem ajudar a decidir el futur acadèmic del nostres joves:

Demanem a tota la Comunitat la vostra col·laboració en el paper d’informadors dels estudis de grau al Saló de l'Ensenyament (Palau 1 del recinte firal de Montjuïc de Barcelona).

L’horari del Saló de l'Ensenyament és:

- de dimecres 14 de març a divendres 16 de març de 9.00 h. a 19.00 h
- dissabte 17 de març de 10.00 h. a 20.00 h.
- diumenge 18 de març  de 9.30 h. a 14.30 h.

Els que vulgueu donar un cop de mà al Saló de l’Ensenyament, mireu, si us plau, el dia i franja horària que us vagi bé assistir i contacteu com a màxim, fins el dia 2 de març amb en Jaume Pérez (promocio.epsevg@upc.edu).

Recordeu que el PDI contractat per la UPC té una compensació de 0,5 punts PAD del tipus G3 per cada hora que estigueu a la Fira.

El vostre suport al Saló és molt important per al futur de la nostra Escola!!!