Participació de l’EPSEVG a l’Assemblea General Anella Industrial de Barcelona

El divendres 23 de febrer, de 9.30h a 12h, el Cap d’estudis de l’EPSEVG i el coordinador del nostre màster MUESAEI van assistir a l’Assemblea General Anella Industrial, de Barcelona, de la que en formem part.

Es van presentar diferents ponències, a l’entorn de la recerca i desenvolupament de la Industria 4.0 a Europa i a Catalunya.

Sergio Gusmeroli (Research Coordinator at Politecnico di Milano), va presentar la situació actual i perspectives dels "Digital Innovation Hubs" (Centres d'Innovació Digital) a Europa, que permeten la col·laboració en xarxa d’empreses, institucions i universitats en el desenvolupament de la Indústria 4.0.
Daniel Marco (Director de SmartCAT) i Sergi Artigas (Director d’Innovació, Leiat) van presentar la situació actual, reptes, oportunitats i desenvolupament de les aplicacions de la Indústria 4.0 a Catalunya.

Finalment van participar els organitzadors, Marc Vicente (Project Manager i2CAT), que va fer balanç de les activitats de l’Anella Industrial i va presentar noves propostes per el
2018, i Silvia Castellví (Industry 4.0 Innovation Business Manager i2CAT) que va clausurar l’assemblea.

Al finalitzar la reunió des de l’EPSEVG ens vàrem oferir, als organitzadors de l’Anella Industrial, per a realitzar alguna sessió al nostre centre i donar a conèixer aquestes iniciatives, com ara l'organització d’una “Innovations Call”, per compartir i debatre de forma oberta solucions innovadores amb les empreses de la zona i amb la comunitat universitària, i al mateix temps donar-nos a conèixer a empreses de Barcelona, creant sinèrgies entre grups de recerca, professors i estudiants.