Exposició: Una tropa de sensacions errants (de Jo Milne)

El passat divendres 9 de març es va inaugurar al Centre d'Art Contemporani LA SALA de Vilanova i la Geltrú, l'exposició: "Una tropa de sensacions errants" de l'autora Jo Milne.

Aquesta exposició, proposa un diàleg entre art i ciència. A través de les pintures i instal·lacions, i prenent com a font d'inspiració teories provinents del camp de la física i les matemàtiques, l'artista fa visible allò que no es veu.
S'organitzaran visites comentades a l'exposició de la mà de la mateixa artista. Alumnes i membres de la comunitat universitària de l'EPSEVG estan convidats a visitar l'exposició.
Cal fer arribar la proposta de sol·licitus de la visita a Sandra Ibars i es tractarà de concertar-ho amb la Jo Milne.

Es podrà visitar l'exposició fins el dia 27 de maig.

Més informació al següent enllaç .