Propera celebració del II Fòrum Universitat, Disseny i Empresa (UDE) a la ciutat de Vilanova i la Geltrú, organitzat per l'EPSEVG

Els propers dies 19 al 21 d’abril del present any, se celebrarà a l’Escola Politècnica Superior de Ingeriria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) el II Fòrum Universitat, Disseny i Empresa (UDE).

Després del I Fòrum Universitat Disseny i Empresa (UDE), dut a terme conjuntament per Tecnun (Universitat de Navarra) i EIDE (Associació de dissenyadors del País Basc), es va apostar per donar continuïtat a aquest esdeveniment i que el següent fòrum es realitzés en la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), concretament a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), on com tots sabeu s'imparteixen, el Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte i el Màster Universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign).

El II Fòrum Universitat Disseny i Empresa és un esdeveniment únic per compartir les últimes tendències en el camp del Disseny Industrial i promoure l'intercanvi de coneixements i d'inquietuds entre els més teòrics del disseny i els agents industrials que apliquen aquests conceptes en el dia a dia.

Per a la segona edició d’UDE triem el Binomi Universitat-Empresa com el tema principal, a causa de la creixent rellevància social i econòmica del Disseny i la necessària simbiosi entre tots dos agents per desenvolupar sinergies d'èxit.

Arribat el moment comptem amb la teva participació, doncs la mateixa contribuirà significativament a l'enriquiment de les taules rodones i ponències d'aquest II Fòrum UDE, les quals propiciaran la cerca de diàleg per aportar des de diferents punts de vista, solucions concretes a temàtiques que afecten entorns industrials i docents relacionats amb el disseny i el desenvolupament de producte.

Pots realitzar la inscripció en el següent enllaç .