Aquesta setmana se celebrarà el II Fòrum UDE a l'EPSEVG

El passat dimarts dia 10 d'abril va tenir lloc, a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la roda de premsa de presentació del II Fòrum Universitat, Disseny i Empresa.

Frederic Vilà i l'Alcaldessa de la nostra ciutat, Neus Lloveras, van presentar aquest esdeveniment que tindrà lloc durant els dies 19, 20 i 21 d'abril.

La nostra Escola, acollirà estudiants, empreses i Universitats, vinculades d'alguna forma al món del Disseny Industrial amb l'objecvtiu de crear sinèrgies i compartir experiències.

Animem al professorat i als seus estudiants a assistir a les apertures dels dies 19 i 20 d'abril, que tindran lloc a la Sala d'Actes a les 9.30 h. així com a les conferències d'apertura que tenen lloc seguidament.

Podeu consultar el programa del fòrum UDE a aquest enllaç

Enllaç a la notícia de la roda de premsa del butlletí de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Enllaç a la notícia de la roda de premsa de Canal Blau.

Notícia de la roda de premsa del Diari de Vilanova