Recordatori del Dia Internacional de la Noia TIC 2018 a l'EPSEVG

El proper 3 de Maig celebrarem a l’EPSEVG el Dia Internacional de la Noia TIC (Tecnologies de la Informació i Comunicació), que es va celebrar a nivell internacional amb el nom de “Girls in ICT day”, el dia 26 d'abril.

Programa del “Girls in ICT day” al nostre Campus:

PRIMERA ACTIVITAT  (16.30 h. -17.30 h.,  Aula AA101)

Benvinguda, presentació i xerrada interactiva amb debat a càrrec de les docents Neus Català i M. Àngels Hernández, del Grau en Enginyeria Informàtica de l’EPSEVG, amb el títol “Què en pensen les estudiants i/o alumnis de l'EPSEVG? ”.

SEGONA ACTIVITAT  (17.30- 19.00 h., Laboratoris Informàtica AI112 i AI115)

Taller: Construcció d’APPs amb MIT App Inventor.
Docents: B. Casas, A. Hernández, N Català i J.M. Merenciano.
Material imprescindible que han de portar les persones que facin el taller:

1. Dispositiu Android.
  2. Compte Google o Gmail.

Nivell de l’alumnat inscrit: 3r ESO, 4t ESO, 1r i 2n Batxillerat.