Crònica de les activitats de Sant Jordi 2018

Estem molt satisfetes de com ha anat aquest Sant Jordi 2018 a la biblioteca, hi ha hagut participació i alegria!

• Recicla Cultura: Gràcies a vosaltres, la Fundació Servei Solidari podrà canviar la història de 2 persones. Amb els diners aconseguits de la venda de llibres a la parada de Sant Jordi dels Llunàtics, es concediran un parell de beques per a que 2 persones aprenguin les nostres llengües i fer un pas endavant cap a la seva inclusió social. Moltes gràcies a tots els qui ho heu fet possible!
  • League of Legends: la delegació va organitzar la ronda de semifinals i final del torneig del videojoc League of Legends a la biblioteca. Tot va anar molt bé i ens va encantar veure la biblioteca transformada així amb motiu de la Setmana Cultural del campus.
  • St. Jordi dolç: el nostre joc de pistes per promoure l'ús de llibre electrònic ha permès a 3 estudiants guanyar el premi, una gorra UPC.