Visita a l'INS Llobregat, d’Hospitalet de Llobregat

Dimarts dia 24 d’abril es va realitzar una visita a l'INS Llobregat, d’Hospitalet de Llobregat.

La xerrada es va fer dins del marc de les XVI JORNADES DE FORMACIÓ I MÓN DEL TREBALL de l’institut. Els assistents van ser estudiants dels cicles formatius de grau superior de l’àmbit de l'electricitat i de la mecànica.

La xerrada va ser realitzada per Balduí Blanqué i Jaume Pérez. El primer va explicar temes més centrats en el grau d’Electricitat i el segon va fer una explicació més general dels altres graus i de l’Escola.

A la presentació van assistir uns 50 estudiants que van seguir atentament la presentació mostrant alguns d’ells un gran interès en venir a la nostra Escola per visitar-la i en un futur potser venir a estudiar.