El passat 26 d'abril es va celebrar la diada del Campus de l'EPSEVG

Un dels esdeveniments més esperats i gaudits pels estudiants es troba en la setmana cultural.

A l’abril, anualment, es celebra la setmana cultural, període en el qual es realitzen diferents activitats on, sobretot, participa l’estudiantat, encara que s’ofereixen també per a qualsevol persona enllaçada al campus.

Com cada any la preparació de la setmana cultural ha estat liderada per la Delegació d’Estudiants del nostre campus, els quals han treballat en activitats enfocades a donar-li vida al nostre campus universitari.

Activitats culturals, de videojocs, de jocs de rol, tallers, xerrades... són el tipus d’oci que s’ha volgut oferir, i aquest any ha estat tot un èxit.

Totes les activitats proposades van ser ben acceptades, compartides, fetes per estudiants i per als estudiants. La quantitat de gent que han fet possible aquesta setmana plena de goig ha estat molt gran. A part de la gent organitzadora, el PDI, el PAS, ponents, d’altres associacions, participants han estat els pilars de la nostra setmana especial de l’any.

La compenetració que s’ha mantingut al voltant de la setmana cultural ha ajudat a que tot funcioni com s’havia planejat.