Lliurament de premis de la Prova Cangur de Matemàtiques 2018

El passat dia 15 de maig, a les 17.30 h. es va celebrar l'acte de lliurament de premis de la prova Cangur 2018 a la seu de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona (Teatre Poliorama).

En el decurs d'aquest acte es va procedir a fer el lliurament de mencions de reconeixement als estudiants del Garraf amb millor puntuació en la Prova Cangur 2018 .

Entre les distincions lliurades, cal distingir dins dels premis de categoria A del Nivell de 1r de batxillerat en Pere Llorens Domingo de l'Institut Manuel de Cabanyes, de Vilanova i la Geltrú, que va realitzar les proves a la nostra escola. A més, altres premiats van ser: del Nivell de 3r d'ESO Arnau Casanovas González del Santa Teresa de Jesús, de Vilanova i la Geltrú,  i del Nivell de 5è d'EP Ton Soler i Garcia (Institut Joaquim Mir, Vilanova i la Geltrú) .

Per altra banda destaquem els 4 millors estudiants de cada nivell que van fer les proves a l’EPSEVG:

4t ESO
Rosa Minguella Rafecas (Institut de L'Arboç)
Gastón Castro Medina (Institut Francesc Xavier Lluch i Rafecas)
Mar González Català (Institut Manuel de Cabanyes)
Manel Heras Juvé (Institut de L'Arboç)

1r BATXILLERAT

Pere Llorens Domingo (Institut Manuel de Cabanyes)
Oscar Serratusell Calderón (Institut Francesc Xavier Lluch i Rafecas)
Pol Padilla Gómez (Institut Manuel de Cabanyes)
Santiago Roldán Salvadó (Institut Baix a mar)

2n BATXILLERAT