Espai Emprčn UPC Vilanova: Preincubadora empreses - L'1 de juny és la data límit de presentació de candidatures

Fins el dia 1 de juny, els estudiants o titulats dels dos darrers anys de la UPC en especial els de l'EPSEVG, tenen l'oportunitat de presentar la seva candidatura per a formar part de la primera convocatòria de projectes d'empresa a la preincubadora del Campus UPC de Vilanova: l'Espai Emprèn.

Si coneixes algú amb inquietuds de fer realitat una idea de negoci, fes-li saber que aquest espai impulsa l'emprenedoria i fomenta la creació d'empreses de base tecnològica.

L'Espai Emprèn UPC Vilanova impulsa l'educació emprenedora amb l'objecte de fomentar valors com la innovació, creativitat o desenvolupament de nous negocis, amb especial atenció a l'autoocupació, l'economia social i l'emprenedoria col·lectiva.

Si vas dirigir un projecte que creus que és susceptible de generar una idea de negoci contacta amb l'estudiant i fes-li la proposta.

Per tal de formar part d'aquesta iniciativa només han de complimentar l'arxiu adjunt i fer-lo arribar a l'adreça empren.vilanova@upc.edu

Després d'un procés de selecció, els projectes podran gaudir, de formació especifica, de les instal·lacions de l'Espai Emprèn UPC Vilanova i començar a fer els primers passos en la seva carrera cap a l'èxit empresarial.

Aquesta iniciativa combina sessions formatives individuals i grupals, amb una durada d'entre 10 i 20 hores presencials que es podran repartir durant tot el programa.

És un programa sense cost per a l'usuari, aprofita'l !

Sol·licitud