Richard P. Feynman: 100 anys del naixement d'un físic genial

Es compleixen 100 anys del naixemet del físic nord-americà Richard P. Feynman (premi Nobel de Física 1965 per les seves aportacions a l'electrodinàmica quàntica).

La Societat Catalana de Fïsica li dedica la seva conferència inaugural del curs 2018-2019: Richard P. Feynman: aportacions fonamentals, que impartirà el prof. Albert Bramon (UAB).

Lloc: Institut d'Estudis Catalans (IEC), C/ del Carme 47, BCN

Dia: dimecres, 26 de setembre 2018

Hora: 19.00 h.

Si no podeu assistir, quedeu-vos amb els seus llibres (disponibles a les nostres biblioteques):

¿Está Usted de broma, Sr. Feynman? (Alianza ed.)

Qué te importa lo que piensen los demás (Alianza ed.)

O amb alguna de les seves frases:

"La física es como el sexo: seguro que da alguna compensación práctica, pero no es por eso por lo que lo hacemos."

"Hay que tener la mente abierta. Pero no tanto como para que se te caiga el cerebro."

"Bombas atómicas y strippers. Es difícil que la historia vea en Feynman un príncipe azul. Pero el relato de sus logros científicos tendrá que convivir con su complicada biografía, con los enredos de su paso por el mundo: con la historia de uno de esos anormales que hacen avanzar nuestro conocimiento." (Javier Sampedro, El País 11-05-2018).