Inauguració del Curs Acadèmic 2018-19 a la UPC

L’Acte d’Inauguració del curs 2018-2019 va tenir lloc divendres, 21 de setembre, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex al Campus Nord de Barcelona.

Francesc Torres, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va presidir l'acte amb la participació de la consellera d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, M. Àngels Chacón, i del president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell. Comptant també amb la Secretaria General de la UPC, Marta de Blas, que va fer una introducció a la Memòria del curs 2017-2018 de la Universitat
Durant l'acte d'inauguració del curs, es va fer el reconeixement a les persones de la comunitat UPC que han estat premiades durant l’any 2017, entre les que cal destacar dins de l'àmbit de la nostra Escola als professors: Jordi Segalàs, de l'Institut de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat, que va rebre el premi a la millor presentació del congrés Engineering and Product Design Education pel treball Circular Design. Leaming for innovative design for sustainability. Erasmus + knowledge aliance project for sustainable deslging, lliurat per la Design Society.

Joan Cabestany del Centre d'Estudis Tecnològics per a l'Atenció a la Dependència i la Vida Autònoma (CETpD) amb seu al Campus de Vilanova va recollir el premi Comunicaciones Hoy, en la seva 10a edició, en la categoria de millor projecte en l'àrea de la sanitat pel projecte REMPARK.

A continuació la filòsofa i escriptora Marina Garcés va pronunciar la lliçó inaugural titulada: ‘De la producció dels sabers a la producció de la ignorància’.

L’acte va finalitzar amb el tradicional “Gaudeamus Igitur” que van interpretar: la Coral Parc Mediterrani de la Tecnologia / Coral d'Arquitectura / Coral Ol.lari de l'FME / Coral Gaudeamus de l'EEBE / Orquestra de la UPC.