La revista Instrumentation Viewpoint, editada per SARTI, rep un ajut

El Vicerectorat de Política Científica ha concedit un ajut al grup SARTI perquè pugui invertir en la seva revista digital, Instrumentation Viewpoint. Aquesta revista ha estat una de les 9 revistes que rebran aquest suport en tota la UPC.

Aquest ajut busca:

• Potenciar les publicacions de recerca de la universitat en accés obert, a través d'UPCommons.
  • Donar suport a les unitats i grups de recerca de la UPC en l’edició de revistes acadèmiques en format digital i en accés obert
  • Contribuir a la millora de la qualitat de les revistes editades per la UPC
  • Donar suport a la seva visibilitat i internacionalització amb l’objectiu de millorar-ne l’impacte i impulsar projectes de creació de noves revistes dins dels àmbits de coneixement propis de la universitat.

Moltes felicitats SARTI!