Diada Castellera dels Llunātics a l'EPSEVG

De nou torna la diada castellera dels Llunàtics que tindrà lloc al jardí de l’Escola.
S’iniciarà a les 16.30 h. amb la trobada de colles. En aquesta ocasió vindran dues colles convidades, els Marracos de la Universitat de Lleida i els Arreplegats de la Zona Universitària.
Els castells s’iniciaran a les 17.00 h. de la tarda i finalitzaran a les 19.00 h., aproximadament.

Després es farà el sopar i, a continuació, una breu animació amb música i activitats vàries.

A les 22.30 h. es desallotjarà l’Escola a fi de poder netejar.
A les 23.00 h. tot haurà acabat i les instal·lacions hauran d’haver quedat igual que al inici.

Demanem la comprensió del professorat que tingui classe en aquesta franja horària, davant del soroll que pugui ocasionar aquesta trobada.