Què convé saber per fer bé un TFG?

El proper 29 de novembre de 13.00 h. a 14.30 h. es realitzarà a la Biblioteca una sessió informativa dirigida a estudiants de TFG/TFM per aclarir tots els temes que els cal conèixer per preparar-se bé el seu treball final d'estudis.

Els aspectes que tractarà són:

• Què diu la normativa de l'Escola?
  • Com trobar la informació que necessito?
  • Com m'he d'organitzar per fer bé el meu treball?
  • Com s'ha d'estructurar i escriure la memòria?
  • Què he de tenir en compte per fer bé l'exposició oral del meu treball?

Aquesta formació es farà amb la col·laboració del professor i Sotsdirector d'empresa i equips multidisciplinaris, en Joan Josep Aliau.