Invitació al seminari: Del disseny 3D a la fabricació

El proper dijous dia 21 a les 12.30 h. a la Sala de Juntes de l’EPSEVG, està previst que es faci un seminari de disseny 3D amb títol "Del disseny 3D a la fabricació", a càrrec d'Alfredo Gallozzi.

El ponent del Seminari, és enginyer industrial en disseny i sistemes tècnics per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, gestor acadèmic del CIM UPC i professor de diferents programes formatius: especialització en sistemes CAD, màsters i postgraus i docència a mida per a empreses. A més també és expert en el desenvolupament de producte i en programari CAD, com per exemple: SolidWorks, Rhinoceros & Grasshopper i 3Ds Max.

Si estàs interessat a assistir apunta't en el següent enllaç .

El temari a tractar en aquest seminari és:

1. Del disseny 3D a la fabricació: primer contacte personal amb la fabricació digital.

• Cas "Disseny i fabricació d'un futbolí"

2. Programes de disseny 3D:

• Avantatges
  • Classificació
  • Programes especials
  • El futur

3. Demostració de la metodologia de modelatge amb diferents tipologies de programes:

• Exemple Solidworks (Paramètric Sòlid/ Superfícies)
  • Exemple Rhinoceros (No paramètric superfícies)
  • Exemple Grasshopper (Paramètric generatiu associatiu)
  • Exemple 3ds max (No paramètric malla poligonal)