Crida de propostes per celebrar els 50 anys de la UPC

L'11 de març de 2021 es compliran 50 anys de la publicació al BOE de la creació de la llavors anomenada Universitat Politècnica de Barcelona, actual Universitat Politècnica de Catalunya.

El calendari previst per a la celebració de l'aniversari va del mes de setembre de 2020 fins al mes de juny de 2021, període en el que hi haurà una sèrie d'actuacions.

S'està treballant en la definició d'un programa d'activitats del 50 aniversari englobades en tres tipologies: institucionals, acadèmiques i socials. És en aquest sentit que es demana a les unitats acadèmiques la seva aportació de propostes d'activitats per incloure al programa de l'aniversari. Aquestes poden ser de caire acadèmic o institucional (com ara workshops, congressos o actes que hi hagi previstos per aquelles dates) o de caire més social, posant l'accent en la implicació de la UPC en el territori en el qual es troba implantada.

Podeu presentar les vostre propostes al recentment creat web del 50 aniversari de la UPC .

Allà trobareu un apartat associat al programa en el que caldrà validar-se amb les credencials UPC per accedir al formulari de proposta d'activitats. El termini previst per a la primera recollida de propostes finalitza el divendres 31 de maig.

Us animen al PDI i PAS a participar i que a més, feu arribar aquesta informació a totes les persones vinculades a l'EPSEVG que cregueu oportunes: PDI i PAS jubilats, Estudiants i Alumni.

L'objectiu és que el 50 aniversari esdevingui una celebració de totes les persones que han estat part de la nostra institució al llarg de la seva història.