Celebraciķ de la 8a Jornada Anual UPC Alumni 2019 a la Facultat de Nāutica de Barcelona

El passat 4 de juliol es va celebrar la 8a Jornada Anual de l’UPC Alumni, la festa anual dels exalumnes de la UPC i tot el que té a veure amb el seu exercici professional.

Aquest any l’escola de la UPC escollida per a celebrar la Jornada, va ser la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB), que encara està en la celebració dels 250 anys de la seva creació.
De l’Escola de Vilanova destaquem la presència del senyor Marc de Arias, actual president del UPC Club Vilanova Alumni i gerent de la Companyia d’aigües de Vilanova i la Geltrú. A més de la persona proposada per UPC Club Vilanova Alumni per a ser l’UPC Alumni de l’any, en Santiago Rodríguez, també hi van assistir representants de la nostra Escola: la Sotsdirectora d'Extensió Universitària, l'Emília Papiol i el Cap de la UTG, en José Miguel Quiñones.
La Jornada va començar amb la visita al planetari, comentada per un jove exalumne que anava explicant els estels que es mostraven, també els seus noms, distàncies i objectius en la navegació.
Les benvingudes i introduccions a la Jornada van ser protagonitzades pel degà de la FNB, senyor Agustí Martin i també pel president d’UPC Alumni, senyor Josep Maria Vilà.
De la mà del senyor Cali Sanmartí, "nautical trainer and technical speaker", vam poder conèixer les vicissituds professionals per les quals ha passat aquest exalumne de la UPC fins arribar a implementar la seva afecció per l'enginyeria mecànica a la seva passió per l’emocionant món de la nàutica.
El premi al UPC Alumni de l’any va recaure, en una arquitecta de la UPC, Eva Franch, que està al davant de la Architectural Association de Londres, entre d'altres càrrecs.
Aquest any el joc “UPC Spirit Game” va consistir en la resolució d’una sèrie de proves que havien de ser resoltes per part dels assistents organitzats per grups per aconseguir enlairar un famós coet.
La cloenda va anar a càrrec del senyor Francesc Torres, rector de la UPC.

El final de festa va tenir lloc alterrat de la FNB, on va tenir lloc el còctel i networking.