L'ICE, en la seva trobada amb els enllaços a les Escoles, presenta quatre projectes focalitzats en la millora de la docència

El passat dia 10 juliol hi va haver una trobada de l'ICE amb tot el PDI que fa d'enllaç entre els centres de la UPC i l'ICE.

El motiu va ser la presentació de quatre interessants projectes focalitzats en la millora de la docència tant per part del professorat, com per la de l'estudiantat. Aquests projectes són:

1. Convocatòria d'Ajuts a la Millora Docent de la UPC (Vicerectorat d'Avaluació i Qualitat). La dotació és de 6000 euros per projecte i centre. Es preveu una dotació superior si s'hi involucra més d'un centre. La data límit de presentació de les sol·licituds és el 30 de setembre 19.

2. Projecte Minerva de millora d'Atenea. Hi ha un grup de treball de l'ICE des del febrer de 2019.

3. APRÊN. UPC. EDU - Portal de la producció docent de la UPC (Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius SBPA i l'ICE). Es tracta d'una nova plataforma de suport a la docència i millora de la gestió del material docent del professorat de la UPC, gestionat des del servei de Biblioteques-Publicacions i Arxius. Es crearà un grup de professors per fer la prova pilot (desembre 2019 a desembre 2020).

4. Projecte Ciceró (Sisco Vallverdú). Es tracta d'un projecte per a detectar el nivell de coneixements per a estudiants de nou ingrès a la UPC el qual servirà d'eina pels tutors dels estudiants. Es demanen voluntaris per a participar a la prova pilot a partir del Juliol 2019.

Us adjuntem el document amb l'explicació de cadascun dels quatre projectes.

Des de la Sotsdirecció d'Extensió Universitària de l'EPSEVG, us demanem que  totes les persones que estigueu interessades en la millora docent, us llegiu la documentació de cada un dels projectes, i el que trobeu més interessant i que més s'adigui a les vostres motivacions docents que us hi apunteu. Podeu contactar amb la Sotsdirecotra Emília Papiol si necessiteu més en detalls.

Documentacio dels 4 projectes