A finals de juliol de 2019 a l'EPSEVG es va presentar el llibre de Miquel Altadill: 'Dades per a la Història de Vilanova. 2a part: 1701-1814'

El passat 26 de juliol a les 7 de la tarda i a la sala d'actes va tenir lloc la presentació del llibre de Miquel Altadill: "Dades per a la Història de Vilanova. 2a part: 1701-1814".

El director de l'Escola, en Frederic Vilà, va participar a la presentació del llibre. Va recordar la vinculació del Miquel a l'Escola en la seva etapa formativa d'enginyer tècnic industrial i també en la seva vida en general. També va lloar la seva expertesa investigadora que es consolida novament en un llibre de lectura planera sobre detalls, anècdotes i curiositats vilanovines entre 1701 i 1814. I va dir que la característica principal del Miquel és que ens fa conèixer i estimar més Vilanova a través dels seus llibres.
L'acte es va acabar amb unes paraules del propi autor que va explicar que aquest llibre, 2a part (la 3a part sortirà al desembre de 2019) se centra en els fets que van succeir entre la Vilanova de Cubelles i la instauració definitiva de Vilanova i la Geltrú al 1768. Com a punt final l'autor va signar nombrosos llibres que van ser adquirits pel públic present.

A la presentació del llibre, a part del seu autor Miquel Altadill i del director de l'EPSEVG, Frederic Vilà, també hi van assistir Oriol Pi de Cabanyes, escriptor i historiador, Xavier Solà de Andrés, filòleg i historiador, i Olga Arnau Sanabra, Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú.