El Director de l'EPSEVG ha parlat durant el mes d'agost de 2019 en dues ocasions a Canal Blau TV

El passat mes d'agost, Frederic Vilà Director de l'EPSEVG va ser present a Canal Blau.

El 8 d'agost la notícia era referent a la demanda d'estudis industrials a la nostra Escola, on Frederic Vilà va posar ènfasi en l'augment del nombre de matriculats en els Graus de l'Àmbit Industrial (Mecànica, Electricitat i Electrònica Industrial i Automàtica) respecte a cursos anteriors, a més de que enguany, l'EPSEVG ha estat triada com a primera opció per un nombre major d'estudiants.

En la notícia del 30 d'agost es feia esment de l'anunci de la Generalitat de Catalunya de la intenció de reduir el preu de la matrícula universitària i en Frederic Vilà va recalcar la importància de que això no repercuteixi en el finançament que es rep per part d'aquesta i que es mantingui.

La fotografia de l'entrevista és gentilesa de Canal Blau.