Convocats els ‘ Premios Nacionales de Innovación y de Diseño 2019 ’

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats ha obert convocatòria per als "Premios Nacionales de Innovación y de Diseño 2019".

Aquests premis volen guardonar a empreses, professionals i entitats que hagin posat per davant les tècniques de disseny o investiguin amb aplicacions innovadores amb els seus respectius camps de treball. Amb aquests premis es vol fomentar la cultura del disseny i la de la innovació, tant en l'àmbit empresarial com en el conjunt de la societat en general.

La convocatòria d’enguany diferencia dues grans categories. Una primera categoria d’innovació amb tres reconeixements: 'Trajectòria Innovadora’, ‘Gran Empresa i 'Petita i Mitjana Empresa'. La segona categoria va orientada a l’àmbit del disseny, guardonant a 'Professionals', 'Empreses' i 'Joves Emprenedors'.

La presentació s'ha de fer a través del formulari que es pot trobar al web del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Les candidatures es poden presentar fins el dia 15 d’octubre 2019 a les 15.00 h.

Trobareu tota la informació al següent enllaç.