Presentació del Programa 'UPCArts'

El 30 de setembre es presenta el programa "UPCArts", a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord.

Aquest programa s'inicia aquest curs 2019-2020 i està adreçat a tota la comunitat universitària (estudiants, professorat, personal d’administració i serveis i ‘alumni’). Té per objectiu posar al nostre abast activitats i avantatges en l’àmbit cultural i artístic. Aquest projecte és una reposta a un dels reptes estratègics del Pla d’Actuacions de la UPC 2018-2021, el d’aconseguir la formació integral de l’estudiantat.

Durant la presentació tindrà lloc una taula rodona presidida pel rector de la Universitat, Francesc Torres, en la qual intervindran el director artístic del Teatre Nacional de Catalunya (TNC), Xavier Albertí; la directora del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), Judit Carrera; el codirector del festival Sónar, Ricard Robles; el director del Club TRESC Comunitat de Cultura, Pepe Zapata, i la cap de Gabinet del Rector, Carme Fenoll, que exercirà de moderadora. Per posar punt i final a l’acte hi haurà un concert de l’artista Museless, una jove barcelonina vinculada al camp musical electrònic.