Concurs de Disseny: 'One Day Design Challenge by Roca'

S'ha convocat el concurs de Disseny: 'One Day Design Challenge by Roca'.

L'objectiu del concurs és dissenyar conceptes innovadors de productes relacionats amb l’espai de bany. El termini per inscriure's és el dia 16 d'octubre a través del web.

Els participants també s’hi poden inscriure de manera presencial al Roca Barcelona Gallery (Joan Güell 211 - 213, 08028 de Barcelona) el mateix dia 19 d’octubre del 2019 des de les 9.00 h. fins a les 11.00 h.

L’enunciat concret de l’objecte a dissenyar es farà públic el dissabte 19 d’octubre de 2019.

Roca ens convida a fer extensiva aquesta convocatòria a tot aquell a qui penseu que pot interessar. Es valoren aspectes com la sostenibilitat, el benestar personal i l’accessibilitat tenint especial interès en que arribi a joves dissenyadors amb idees innovadores.

Aquest concurs està adreçat a estudiants de disseny i a joves professionals amb domicili al territori nacional que hagin nascut entre el 20 d’octubre del 1989 i el 19 d’octubre del 2001. S’hi pot participar individualment o per grups de fins a 2 membres, sempre que tots els integrants compleixin els requisits anteriors.

Inscripcions.