El professor Balduí Blanqué ha col·laborat en el desenvolupament d'un Kart que ha assolit un Record Guinness

El passat cap de setmana en Balduí Blanqué ha assistit a l'acte de recepció del certificat de Record Guinness de velocitat en la modalitat de Kart Elèctric, guanyat per Luis Mengual, amb el qual s'ha col·laborat durant els dos últims anys.

El cotxe ha sigut dissenyat íntegrament per Luís Mengual, el qual ha col·laborat amb els equips de competició de la nostra escola, per ajudar-los amb coneixement aplicat a l'alta competició, tant en combustió com en la versió elèctrica.

Durant aquest any, el Dr Balduí Blanqué, expert en modelat i control de motors d'alta eficiència, ha col·laborat amb en Luís Mengual en diferents aspectes relacionats amb les millores i els ajustos dels quatre motors independents aplicats al vehicle lleuger, que han donat el seu fruit, aconseguint ser el cotxe més ràpid del món en la seva modalitat.

Una vegada més els professors de la nostra Escola que s'involucren amb projectes innovadors i d'alt valor tecnològic, aconsegueixen grans resultats amb pocs recursos, posant el valor l'EPSEVG i el coneixement que som capaços de transferir a la societat.

Enllaç a la notícia de la web de Records Guinness.