Canvi de data a la Diada de l'Enginyeria 2019 al 15 de novembre

Degut a la convocatòria de vaga general per el dia 18 d'octubre, la DIADA DE L'ENGINYERIA, la cita d'enginyeria més important del territori, es trasllada al dia 15 de novembre.

El tema d'aquesta edició serà el VEHICLE ELÈCTRIC.

L'acte, organitzat pel CETIVG, tindrà lloc el divendres 15 de novembre a les 18.00 h. a l'auditori Neàpolis de Vilanova i la Geltrú.
L'element central del programa inclou una taula rodona "La realitat del vehicle elèctric" on s'abordaran temes com la mobilitat sostenible, la gestió del sistema elèctric, l'eficiència energètica i l'impacte a la xarxa, i els reptes i futur del vehicle elèctric.
La Diada serà també l'escenari on es donarà a conèixer el guanyador del Premi Joan Roset i Ventosa, guardó que ENGINYERS GARRAF PENEDÈS lliura al millor Treball de Fi de Grau dels estudiants d'enginyeria de l'EPSEVG-UPC Vilanova.

El meteoròleg de TV3-Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio, Francesc Mauri, serà un dels actors de la Diada. Expert en medi ambient i energies renovables i usuari des de fa més de set anys del vehicle elèctric realitzarà una ponència principal i es sumarà després a la taula de debat "La realitat del vehicle elèctric".