Lliurament dels guardons de la II edició dels Premis Lalo als millors Treballs de Recerca de Batxillerat

El divendres 25 d’octubre al vespre, la Fundació Sant Antoni Abat va celebrar el lliurament dels guardons de la II edició Premis Lalo als millors Treballs de Recerca de Batxillerat de Vilanova i la Geltrú.

La nostra Escola va lliurar l'Accèssit Menció Especial de la UPC de Vilanova a MARC MORAN MONFORT, de l’Institut Manuel de Cabanyes, pel seu treball “VEHICLE ARDUINO AMB BLUETOOTH”.

El president del jurat, Joan Gómez, professor de la nostra Escola, va destacar la tasca dels docents per “estimular i guiar els processos d’aprenentatge que marcaran el tarannà de les noves generacions”, i als joves els va animar a tenir “entusiasme, constància i dedicació en allò que feu”. L’acte va ser presidit per l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú i presidenta de la Fundació Sant Antoni Abat, Olga Arnau, que va destacar la “projecció” del jovent de la ciutat que es demostra en la qualitat dels treballs. A la vegada va fer vots pel manteniment dels Premis Lalo, que enguany han arribat a la segona edició. La gerent de la Fundació, Dolors Camacho, a banda d’agrair la feina del jurat i el suport de les empreses col·laboradores, es va mostrar “orgullosa” que la Fundació pugui convocar aquests guardons.

Els altres premiats van ser:

- Primer premi de Ciència i Tecnologia: PERE LLORENS DOMINGO, de l’Institut Manuel de Cabanyes, pel seu treball “INFLUÈNCIA DE LES ESTRELLES D’UN SISTEMA EN EL POSSIBLE DESENVOLUPAMENT DE VIDA”.

- Segon premi de Ciència i Tecnologia: LAURA ESTEVE ALSINA, de l’Institut F.X. Lluch i Rafecas, pel seu treball “DEL COLOR DE LA SANG A UN DIAGNÒSTIC DE SALUT”.

- Primer premi d’Humanitats i Ciències Socials: PABLO VALERO MORENO, de l’Institut Manuel de Cabanyes, pel seu treball “HACIA DIOS POR EL AMOR Y LA CIENCIA” .

- Segon premi d’Humanitats i Ciències Socials: MERITXELL VERGÈS SÁNCHEZ, de l’Escola Pia de Vilanova i la Geltrú, pel seu treball “LA DISCAPACITAT, LA SOCIETAT I EL MÓN LABORAL”.

- Primer premi d’Arts: AINA PAZO HERVERA, de l’Institut F.X. Lluch i Rafecas, pel seu treball “CINEMA FEMINISTA I AMB MIRADA DE GÈNERE” .

- Segon premi d’Arts: NÚRIA JORBA PEÑA, de l’Institut Joaquim Mir, pel seu treball “CONSTRUCCIÓ D’UN FLABIOL I EVOLUCIÓ DE LA COBLA FINS A L’ACTUALITAT”.

Per a més informació consultar a l'enllaç.

Una de les fotografies ha estat cedida per la Fundació Sant Antoni Abat.