Participació d’estudiants de l’Escola al III Congrés Internacional de Tecnologia i Turisme per a la Diversitat

Els passats 23, 24 i 25 d’octubre de 2019 tres estudiants del grau d’Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte, una estudiant del màster MBDesign i el director de la Càtedra d’Accessibilitat i Sotsdirector d'Infraestructures de Campus de l'EPSEVG, Daniel Guasch, van participar en el III Congrés Internacional de Tecnologia i Turisme per a la Diversitat , a la ciutat de Málaga.

Aquest congrés és un dels principals referents a nivell internacional dins l’àrea de coneixement de l’Accessibilitat i el Disseny Universal. Es tracta de la fusió dels congressos “DRT4ALL"(Diseño, Redes de Investigación y Tecnología para Todos”) i “Turismo para Todos”. La Càtedra d’Accessibilitat de la UPC forma part del comitè científic del congrés.
Les conferències i taules rodones a les quals van poder assistir vam tractar sobre smart cities, intel·ligència artificial, robòtica assistencial, realitat augmentada/virtual/mixta, turisme inclusiu, i videojocs inclusius.