Difusió del document: 'Mesures per a garantir a l’estudiantat de l’EPSEVG la possibilitat d’accedir a l’avaluació única al final del primer quadrimestre del curs actual'

El dimarts dia 29 d’octubre de 2019, s’ha reunit la Comissió Permanent de l’EPSEVG en sessió extraordinària (CP-4 Extra) i s’ha aprovat per consens el document “Mesures per a garantir a l’estudiantat de l’EPSEVG la possibilitat d’accedir a l’avaluació única al final del primer quadrimestre del curs actual” el qual es pot consultar en el fitxer adjunt.

En un correu, el sotsdirector Cap d’Estudis de l’EPSEVG, José Antonio Román, enviarà a tot el professorat els aclariments oportuns per a poder dur a terme el que s’ha acordat en la Comissió Permanent Extraordinària.

Document aprovat a la CP-4 Extra