Representants de l’Ajuntament de Vilafranca i de la UPC es van reunir per explorar vies de col·laboració en matčria d’innovació i recerca

L’Alcalde de Vilafranca, Pere Regull, i el tinent d’alcalde de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Projecció Exterior, Joan Manel Montfort, han mantingut aquest dilluns dia 28 d'octubre al matí una reunió amb el rector de la UPC, Francesc Torres, per a establir les futures bases de col·laboració per potenciar la recerca i el talent emprenedor tecnològic i promoure la transferència de coneixement entre la UPC i el sector empresarial a la comarca.

El rector anava acompanyat per Xavier Roca, delegat del Rector de la UPC a l'Ecosistema Innovació Penedès i director de l’Escola de Terrassa, Frederic Vilà, director de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, i Anna Gras, directora de l’Escola Superior d'Agricultura de Barcelona, ambdues de la UPC.

Francesc Torres va explicar que la UPC, com a universitat pública, té com a objectiu la presència a tot el territori: “Hem vist que a Vilafranca hi ha oportunitats de treballar en diferents temes com la enginyeria o el sector agroalimentari. Hem explorat unes quantes línies que pensem que poden tenir futur i a partir d’aquí esperem que aviat puguem tenir resultats”.

Per altra banda, l’alcalde Pere Regull s’ha mostrat satisfet de tenir una delegació de la UPC a Vilafranca: “Ens agradaria que fossin presents en l’espai d’innovació que volem obrir a l’Àgora i donar més possibilitats d’estudis universitaris als vilafranquins i penedesencs”.

Podeu veure la notícia complerta al següent enllaç

Les dues fotografies han estat cedides per l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès.