Sessió formativa sobre com elaborar el TFG/TFM

Avui, dia 12 de novembre tindrà lloc a la biblioteca una sessió formativa dirigida a estudiants que estan en l'etapa de realització del TFG/TFM, on es tractaran temes com:

• Què diu la normativa de l’Escola? Quins dubtes administratius tinc?
  • Recomanacions bàsiques relacionades amb la planificació i elaboració de treballs final d'estudis
  • Com trobo la informació que necessito (cerca en fonts d'informació)
  • Com he d'escriure la memòria (estructura, redacció)

La sessió serà a la Sala Polivalent de 17.00 h. a 18.30 h. i compta amb la col·laboració de la cap de la Unitat de Suport a la Docència, Mari Carmen Lucas i el professor Joan Josep Aliau.